19 Şubat 2012 Pazar

Öğrencilerimin Duvar Resimleri / Wall paints of my students




İNEGÖL TURGUT ALP ANADOLU LİSESİ OKUL DUVARLARI SANATLA BULUŞUYOR.

    ‘’  Üniversite sınavı ve dersane odaklı olup sadece ‘’istatiksel başarı’’ anlayışını getiren eğitim sistemimizin olumsuz sonuçlarının donanımlı,çağdaş bireyler yetiştirme zorunluluğu ve günümüz gerçekleriyle örtüşmediği fark edilerek  geçtiğimiz eğitim-öğretim yılından başlamak üzere dersimizin müfredatı ve ders saatlerimizin  yeniden düzenlenmesi bu eğitim-öğretim yılında meyvelerini vermeye başladı.
    Geçtiğimiz eğitim-öğretim yılında tamamının ‘’Temel Sanat Eğitimi’’aldığı ve görsel okur yazarlık kazandığı okulumuz öğrencilerinin bu eğitim-öğretim yılında ‘’Başarı’’ için atağa kalkmış olmaları  tesadüf değildir.
      Onikinci sınıfa geldiklerinde tamamen bıkkın ,kendini okuluna ait hissetmeyen mutsuz gençler yetiştirmek yerine, aidiyet duygusu gelişmiş,sorumluluk alabilen, sorun çözebilen ve gerçek yaşama hazırlanmış,donanımlı ve mutlu,yıllar sonra bile’’benim okulum’’diyebilen mezunlar görme hedefimiz bu çalışmalarımızın çıkış kaynağı olmuştur.
    Kağıt üzerinde yapılıp zamana yenik düşecek ve kaybolacak resimler yerine okul duvarlarımıza öğrenci guruplarımız ile yapacağımız kalıcı ve büyük boyutlu çalışmalar için öğrencilerimizin ve okul yönetimimizin sınırsız desteği ve güveni ile bu projemize eğitim-öğretim yılı başında başladık ve sonuçlandırmak üzereyiz.
    Çalışmalarımız tamamlandığında ders içinde ve ders dışı boş zamanlarında bu çalışmaya katılan yaklaşık ikiyüzelli öğrencimizin gösterdiği üstün ve benzersiz çaba  okulumuz bünyesinde ( 80cmx80cm) boyutlarında yetmiş adet çini duvar resmiyle ölümsüzleştirilmiş olacak.
    Başarılı olmanın sanılanın aksine ‘’yetenek’’ ile ilgili olmayıp tamamen eğitim ve çabayla gerçekleştirilebildiğinin en güzel kanıtı olan sevgili öğrencilerimi yürekten kutluyor ve onlarla her zaman gurur duyacağımızı belirterek teşekkürlerimi sunuyorum.’’

Ali ERKUT
Turgut Alp Anadolu Lisesi Görsel Sanatlar / Resim öğretmeni 



























































 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder